7 kwietnia 2014

Napisy z masy solnej

Witajcie,
miałam w planach zakup drewnianych, dekoracyjnych napisów ale nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała zrobić podobnych, oczywiście z masy solnej :)
Niby proste a jednak masa jest bardzo delikatna, podczas przecierania jeden napis się rozpadł, potraktowałam go klejem na gorąco..... teraz (dla odmiany) się przewraca :) To pierwsze napisy jakie powstały, następne będą bardziej dopracowane.
Podobają się Wam ?







W następnym poście pokażę Wam co powstało z resztki masy po ulepieniu napisów.

Pozdrawiam cieplutko
Za wszystkie komentarze pięknie Wam dziękuję ♥

24 komentarze:

  1. Świetne ,nie widziałam jeszcze napisów z masy ,ale te są ekstra inie ustępują w niczym tym drewnianym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne!!! Podziwiam zdolności, bo ja nawet masy solnej zrobić nie umiem, a co dopiero coś z niej wykształcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne napisy powstały :) lubię ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie powiedziała, że to masa solna:) Super prace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu :)
    No no no ;)
    Zaskoczenie totalne ;)
    Efekt jak z drewna ;)
    Cieszę się,że tak eksperymentujesz ;)
    Nawet Odrobinkę Ci zazdroszczę tego zacięcia na masę solną ;)
    Ja już ją odpuściłam,jak wiesz..ale jak tylko widzę Twoje prace,to mam chwilową ochotę znów do niej powrócić :) Heh ;)
    Uważam,że naprawdę wyszło Ci to rewelacyjnie :) A jak dopracujesz usterki,które widzisz ( bo ja nie ),to już będzie Mega Hit ;)
    Zatem , czekam z niecierpliwością na dalsze zrealizowane pomysły w tym stylu ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wierze...Co jeszcze wymyślisz pięknego.....?
    Cudne sa te napisy, wręcz idealne. Tak na wielu blogach można znaleźć drewniane napisy a i ja mam nawet kilka literek. te Twoje są jednak bardzo oryginalne i niepowtarzalne. Cudne wprost...Ach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem zadziwiasz, napisy śliczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi słów....i ta przecierka....ogromnie mi przypadają do gustu Twoje eksperymenty..pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na napisy " po przejściach " to ja żadnych usterek nie widzę :) , wygląda super , i nie wiem czemu ale Twoje przecierane cuda kojarzą mi się z lukrowanymi piernikami :)
    pozdrawiam serdecznie i czekam na cuda z resztek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie, że też na to nie wpadłam :D Wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł!!! wyglądają świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu są świetne,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko do tej pory było super: baranki, owieczki.. Ale TO - mistrzostwo!!!! Świetny pomysł, super, że spróbowałaś zrobić napis sama, jest idealny, w życiu bym nie pomyślała, że to masa solna! ;-) No nic.. jutro siadam i robie takie same!!! ;-) Może choć trochę mi się uda.. .;-)


    Ściskam serdecznie i gratuluję takiej kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Strzał w 10!!!!! Pomysł mega superaśny i efekt końcowy cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne, bardzo lubię ten przecierany efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. Napisy świetne. Też zawsze się zachwycałam drewnianymi i obiecywałam sobie kiedyś zakup takowych, ale i z masy solnej wcale a wcale nie odbiegają od oryginałów. A raczej same w sobie bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Wyglądają jak kartonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Napiszę krótko, bo słów mi braknie: WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne, uwielbiam takie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Anulka!! i po co kupować drewniane, te są idealne!!! :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)